فايل سنتر

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی
  • نویسنده :
  • بازدید : 70 مشاهده

شدت و لذت جسمی رابطه جنسی می‌تواند بسیار زیاد باشد. اما برای خیلی از آقایانی که دچار مشکل زود انزالی هستند، این که شریک زندگی آن ها بخواهد این لذت 10 دقیقه یا بیشتر طول بکشد، امری دشوار به نظر می‌رسد! به همین دلیل دانستن این که اسپری تاخیری چیست و چه تاثیری در روابط جنسی دارد می تواند به حل مشکلات زوجین کمک کند. مشکل زود انزالی در بین افراد جامعه بسیار رایج است و خیلی ها با این مشکل دست و پنجه نرم می کنند. مشکل زود انزالی علاوه بر سرد و خراب کردن روابط می تواند تاثیرات بسیار مخربی بر روی فرد داشته باشد. اما نگران نباشید امروزه با پیشرفت علم محصولات زیادی مثل اسپری های تاخیری برای کمک به آقایان در داشتن رابطه ای سرشار از لذت و رضایت بخش به بازار عرضه شده اند. شاید برای شما این سوال پیش بیاید که اسپری تاخیری چیست ؟ اسپری های تاخیری یکی از محبوب ترین محصولات بهداشت جنسی، در رفع مشکل زود انزالی می باشند. در ادامه این مقاله از مجله آرایش و زیبایی میس و مستر به بررسی موضوعات زیر و اینکه چگونه این اسپری به شما کمک می‌کند دیرتر به نقطه اوج برسید، می پردازیم:

کاربرد اسپری تاخیری چیست

زود انزالی به معنای ارضای بسیار سریع مرد و زن یا هر دو در همان ابتدای انجام مقاربت می‌باشد. زود انزالی در آقایان همیشه می تواند یک مشکل بزرگ به شمار بیاید، که عموماً این مشکل ریشه روان شناختی دارد و به دلیل داشتن استرس و اضطراب به وجود می آید، معمولا آقایان جوان در اوایل ازدواج و شروع زندگی مشترک خود، دچار این مشکل خواهند شد که یکی از راه های درمان آن استفاده از اسپری های تاخیری می باشد. اما نحوه کار اسپری تاخیری چیست؟ این اسپری‌ها با مسدود کردن راه‌های انتقال پیام‌ عصبی به آلت، میزان تحریک حسی را در این ناحیه کاهش می‌دهند و منجر به طولانی‌تر شدن رابطه جنسی می‌شوند. در واقع مردان با اسپری زدن بر آلت تناسلی خود می‌توانند رابطه جنسی را برای مدت طولانی تری حفظ کنند و انزال را تا حدودی به تأخیر بیندازند. اسپری تاخیری یک درمان سریع و آسان است که در کم ترین زمان ممکن اثرات مطلوب خود را بر جای خواهد گذاشت، اما فراموش نکنید که این اسپری ها برای طولانی مدت موثر نیستند و لازم است در هر رابطه از این اسپری‌ها استفاده شود.

ترکیبات استفاده شده در اسپری تاخیری چیست

خواص و کارایی هر دارویی را از طریق دانستن ترکیبات استفاده شده در آن بهتر می توان فهمید. بنابراین بهتر است قبل از استفاده از اسپری تاخیری بدانید که از چه موادی در ساخت آن استفاده شده است و این ترکیبات چه تاثیری روی روند درمان زودانزالی می گذارند.

ترکیبات مجاز اسپری های تاخیری عبارتند از :

  • لیدوکائین
  • بنزیل الکل
  • اتانول
  • پروپیلن گلایکل
  • بنزوکائین
  • آب

لیدوکائین

لیدوکائین در گروه دارو های بی حسی موضعی قرار دارد و یکی از مهم ترین ترکیبات اسپری های تاخیری به حساب می آید. نحوه کار لیدوکائین در ترکیبات این اسپری ها باعث شده است تا مانع هدایت پیام های حسی به مغز شوند و از انزال جلوگیری نمایند، این دارو در بسیاری اوقات می تواند تاثیرگذار و کارآمد باشد، اما توجه داشته باشید استفاده از لیدوکائین به میزان زیاد و افراطی باعث از دست دادن نعوظ در آقایان خواهد شد.

بنزیل الکل

یکی از موادی که در بسیاری از لوازم آرایشی یافت می شود، بنزیل الکل است. از این ماده برای رایحه خوشی که دارد در ترکیب اسپری های مختلف و لوازم های آرایشی استفاده می شود، این ماده در ترکیب اسپری های تاخیری به میزان قابل توجه ای استفاده شده است، اسپری هایی که در ترکیب خود بنزیل الکل دارند هیچ عارضه پوستی را به همراه نخواهند داشت.

اتانول

شاید برای تان سوال باشد تاثیر اتانول در اسپری تاخیری چیست . یکی از موثرترین مواد در ساخت اسپری های تاخیری اتانول می باشد که از خواص زیادی برخوردار است و بر خلاف باورهای اشتباه این ماده برای پوست عوارضی به همراه ندارد. عده ای از افراد به این باور هستند که اگر اتانول را به صورت موضعی استفاده نمایند دچار عوارض و مشکلات پوستی خواهند شد، اما بر اساس مطالعات صورت گرفته مشخص شد که این باور کاملا اشتباه است. شاید برای شما جالب باشد که بدانید اتانولی که در فرمولاسیون اسپری های تاخیری استفاده می شود، همان اتانولی است که در صنعت عطر و ادکلن سازی مورد استفاده قرار می گیرد و هیچ گونه مشکلی را برای بدن شما به وجود نخواهد آورد.

منبع : https://drghova.com/pcd/matrimonial/delayed-spray

تظرات ارسال شده